Tuesday, May 17, 2011

我的命运

今天的HOI 一切在我掌控之中

今天发生了一件好笑的事情
Jason : 明天数学我们要背那个Formula?
我: 不用啦,明天Formula sheet 有
Jason : 真的?如果没有怎么办?
我:我不要来考试!

然后我偷偷send email 给我的tutor
To my lovely tutor :
Do we need to memories ''bla bla bla...''?
wish me good luck and hopefully I can do well in this exam :)
大概这样啦, 哇哈哈

5分钟过去....

Hi Jocelyn

I'm still here - will probably be leaving a bit after 7pm.
You get the two pages of formula sheets in the exam - but you need to know the two
pages of formulas that come after that in the notes dealing with areas and volumes.
Good luck in the exam although I'm sure you won't need it as you're such a
well-organized student who leaves nothing to chance. You're a very easy student to
teach!
I'm sure I will see you at the valedictory - have a good night, make sure you get
plenty of sleep so that your brain is in fine shape for the Maths exam.
No worries, Jocelyn - I look forward to marking your exam - I'm sure it'll be a good
one!

Thanks
Philip

结果..

我:ERM..............Jason , 要记得formula
Jason : 明天考数学我不要看到你..........!!&^%^*(9

Jason 做数学快要奄奄一息了
YIN 说:不要放弃,等明天考完了后才放弃
我: 讲的真是好!haha


以下是我Term 2 光荣之历史,去年12月的考的
厉害叻, 不给带回家这份考卷,不然我会抱着睡觉,哈哈

你知道为什么? 你有遇过,考试错的时候,扣4分之1分的老师?
有,那就是我亲爱的Philip, 无可否认他对我超级无敌好
因为,每次Tutorial 课,我都是打破他寂静的那一堂课的那个人
中国人太强了,我很明显是最笨的那个
我一举手,他就自动托啊托他的椅子跑来我前面
第一句问我:pen or pencil? 哈哈
(就是说,我要她用笔还是钢笔帮我solve questions)
总之他对我宠爱有加 :)
我对他也格外“欣赏”哇哈哈
因为他故意在考试的时候帮我 shhh( 不可以讲出去....)


想起来,真是开心, 当然,我不想让他失望

这次的数学,算是我的
我靠数学把我其他的分数拉高,明天之后就可以决定我的命运
无可否认,我没上一次那么有信心,是有压力
因为是一年的范围,大到不行
上次97分,我在提醒我自己
不要一时的失误造成终生的遗憾
明天要张大大粒眼睛,看好好每一个字
不要按错calculator
看好好来,想好好来
最后:
ARE YOU READY?
‘of course...I AM’
我要去ZZzz

No comments: